Moldova
    |         |         |    
BSP_pinkishot

Rozul e Hot!

E culoarea de tradiție asociată culturii pop. Poți să o admiri, să o porți, să te joci cu ea, să o pulverizezi sau să o folosești în lupta pentru o cauză nobilă... Descoperă puterea rozului!

Barbie

Simbolul culturii pop s-a născut în 1959. Creatorul său, Ruth Handler a fost inspirat de fiica sa, Barbara, ce împreună cu prietenii ei în joaca cu păpușile de hârtie se transformau în oameni mari, imaginându-și roluri de studente, majorete sau adulți cu cariere de succes.

De-a lungul timpului, Barbie a devenit un simbol cultural și a primit semne de recunoștință foarte rare în lumea jucăriilor. În 1947, o secțiune a Times Square din New York City a fost redenumită Bulevardul Barbie timp de o săptămână. În 1985, artistul Andy Warhola creat o pictură a păpușii Barbie, iar designeri precum Diane von Fürstenberg, Vera Wang, Calvin Klein, Bob Mackie sau Christian Louboutin au creat piese vestimentare pentru păpușă.

 

Pink

Pe numele adevărat Alecia Beth Moore Hart, Pink se bucură de celebritate din anul 2000, când a lansat albumul premiat de 2 ori cu discul de platină, „Can't Take Me Home”. De atunci, Pink a devenit unul dintre cei mai de succes artiști ai generației sale, înregistrând vânzări de peste 45 milioane de albume și 65 de milioane de single-uri în întreaga lume. Printre premiile obținute de ea se numără 3 premii Grammy, un Brit Award și 6 MTV Video Music Awards. Pink a avut de asemenea 19 piese în top 20 Bilboard Hot 100.

Numele ei de scenă e feminin, dar artista întruchipează de fapt femeia modernă, transmițând mesaje puternice prin piesele ei, dar în același timp știind cum să facă legătura între ”emanciparea” femeii și latura delicată simbolizată de culoarea roz.

 

Fundița Roz

Simbolul cauzei care în fiecare an unește oamenii din întreaga lume în lupta împotriva unuia dintre cei mai mari dușmani ai femeilor de pretutindeni, cancerul la sân. Prima utilizare a fundiței roz ca simbol al luptei împotriva cancerului la sân a fost în toamna anului 1991, când Fundația Susan G. Komen a înmânat fundițe roz participanților la crosul pentru supraviețuitorii cancerului la sân. . Un an mai târziu, AVON s-a alăturat cauzei fondând Campania pentru Sănătatea Sânilor care azi este prezentă în peste 58 de țări din întreaga lume și a strâns peste 740 milioane de dolari pentru activități de cercetare, educare și îngrijire destinate Cancerului la Sân.

 

De peste 20 de ani, Avon strânge fonduri și demarează campanii de informare pentru a lupta împotriva cancerului la sân. Fiind cel mai mare susținător al cauzei din zona corporate, doar în Marea Britanie, campania a atras fonduri de peste 16 milioane de lire sterline pentru a sprijini acțiuni de cercetare, educare și îngrijire.

 Campania "Mergi la control acum. Numai asa poti afla ca esti bine." desfășurată de Avon Moldova se înscrie în efortul global al Fundației Avon de a informa populația privind incidența și diagnosticarea precoce a cancerului la sân și găsirea unui tratament care să ducă la eradicarea acestei boli. Misiunea campaniei Avon împotriva cancerului la sân este sa strângă fonduri pentru a finanța programe educative destinate informării și educării femeilor din Moldova în privința diagnosticării precoce a cancerului la sân și pentru a asigura îngrijire medicală de calitate pentru toți pacienții diagnosticați cu cancer la sân.

 

Pantera Roz

Seriile de filme de comedie care prezintă un detectiv de poliție francez nu tocmai isteț, inspectorul Jacques Clouseau sunt mai cunoscute pentru temă muzicală compusă de Henry Mancini.

Titlul filmelor vine de la valorosul diamant roz numit „Pantera Roz” ce în mijlocul său are o imperfecțiune care privită de aproape pare să semene cu o panteră roz.

Primul film din serie a avut o secvență animată în generic ce prezenta personajul Pantera Roz, secvență creată de DePatie-Freleng Enterprises și pusă pe muzica lui Mancini. Personajul lui Hawley Pratt și Friz Freleng a fost la rândul lui subiectul propriei serii de desene animate, The Pink Panther Show, care și-a câștigat faima fiind difuzat în fiecare sâmbătă dimineața. Personajul a apărut pe genericul fiecărui film cu excepția producției A Shot in the Dark.

 

Mica Rochie Roz

 

Este cea mai nouă reinterpretare a clasicei Mici Rochii Negre. Mica Rochie Roz este purtată acum pe covorul roșu, fiind un tribut modern adus originalei Little Black Dress creată de Coco Chanel în anii 30. Azi, rochia poate fi văzută în colecțiile designerilor precum Valentino, Versace sau Armani, iar starurile s-au îndrăgostit imediat de acest nou trend. Fergie, Lea Michel, Rihanna și Emma Stone sunt doar câteva dintre cele care aduc grație pe covorul roșu îmbrăcate în Mica Rochie Roz. Acest trend a devenit o inspirație pentru cea mai nouă gamă Avon: după Little Black, White, Red și Gold Dress, e timpul pentru Little Pink Dress. Little Pink Dress: purtată și pulverizată dă cea mai spectaculoasă combinație.