Moldova
    |         |         |    
BSP_carnival_tutorials

130 ani de AVON – o istorie a frumuseții și independenței

Atunci când vedem pliante de mulți ani în urmă, ne vine greu de să credem ce cale lungă a avut de parcurs Avon; și totul a pornit de la un bărbat care respecta femeile și care a găsit curaj să acționeze împotriva stereotipurilor. Nu cunoști această istoie? Citește mai jos!

În 1886 vânzătorul de cărți David McConnel a înființat Compania de Parfumuri California. În acele timpuri femeile nu aveau dreptul la vot – ele l-au obținut 34 ani mai târziu – și majoritatea stăteau acasă, având grijă de copii. Independența era tabu. În pofida acestui lucru, David a decis s-o angajeze pe Dna P.F.E. Albee, de 50 ani, soție și mamă a doi copii. Ce l-a motivat să facă asta? Astăzi e greu de spus, dar a fost cu siguranță o decizie de succes!

Crin, ciclamă și mult noroc!

Primul produs al companiei a fost apa de toaletă Little Dot Set: un mix de 5 arome – violete, crini, heliotrope, trandafiri albi și zambilă.

Atât produsul, cât și forma sa de distribuție s-au dovedit a fi corecte: femeile și-au dorit dintotdeauna să fie frumoase și îngrijite, și metoda vânzărilor directe a ușurat decizia de cumpărare, în special când produsul era recomandat de altă femeie.

David a menținut ritmul și compania s-a dezvoltat rapid. În 1902 avea deja 10.000 Reprezentanți, o instalație principală de producție și un laborator.

Departe, chiar mai departe

În 1914 CPC a început să activeze în Montreal, Canada, și la începutul anilor 1920 vânzările au atins milioane de dolari.

Logoul Avon a apărut pentru prima dată în 1928. Denumirea se referă la râul care curge prin Stratford-on-Avon, locul de naștere al scriitorului preferat al lui David McConnell – William Shakespeare. Problemele globale nu au împiedicat dezvoltarea în continuare a companiei: nici Marea Depresiune (în pofida tuturor șanselor, Avon a atins 70% creștere în vânzări!), nici cel De-al Doilea Război Mondial nu a putut fi un obstacol.

În 1946, 60 ani după înființarea Avon, compania a intrat pe piața de valori cu cifra de afaceri de 21 de milioane de dolari!

America n-a fost destul!

De-a lungul anilor ‘50-60 Avon și-a făcut apariția și pe alte piețe. A operat în Mexic, Marea Britanie, Germania de Vest, Brazilia, Australia, Italia și Spania. În 1978 numărul Reprezentanților a atins 1 milion, și totalul vânzărilor a depășit 2 miliarde de dolari.

În 1992, după căderea comunismului, Avon și-a inițiat activitatea în Polonia. 5 ani mai târziu a început să funcționeze fabrica din Garwolin devenind una din cele mai moderne fabrici de cosmetice cu centrul de distribuție de produse în Europa. Produsele fabricate în Garwolin au atins mai mult de 59 de țări din lume.

Astăzi Avon numără peste 6 milioane de Reprezentanți, cu 200 000 doar în Polonia! Toate acestea se adaugă la faptul că Avon este una din cele mai mari companii de cosmetice din lume.

Implicarea socială

Implicarea în drepturile femeilor este înscrisă în ADN-ul companiei. Avon nu are grijă doar de frumusețea femeii, ci îi asigură și independență financiară și realizarea visurilor. Luptă împotriva ridurilor, dar și împotriva cancerului, violenței domestice, și susține necesitatea independenței financiare a femeilor. Este o companie care nu doar livrează frumusețea la ușă, dar și deschide ușa. Reprezentanții noștri sunt o dovadă vie a acestui fapt – poveștile lor vorbesc pentru ei.

Noi credem că fiecare din noi este o femeie frumoasă, și poate deveni minunată, independentă și puternică. Nu suntem înnebunite după trenduri, și nu promovăm modelele XXS – nu asta contează pentru noi. Ceea ce contează – este sănătatea, frumusețea și puterea.

130 ani de Avon este o celebrare a femeilor, feminității, frumuseții și independenței construite de noi toate.

Vă mulțumim pentru că sunteți cu noi!